سیاست اعلام شده توسط روحانی درباره برجام کافی نیست باید بازه زمانی ۴۵ روزه ای برای تعیین تکلیف قطعی ادامه برجام در نظر گرفته می شد

۱۳۹۷/۰۲/۲۱ تعداد بازدید: ۴۵۵
print

 نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: سیاست اعلامی آقای روحانی از نظر من کافی نیست، زیرا نباید اجرای سیاست اتخاذ شده را به آینده موکول کرد.

 
محمدحسین حسین زاده بحرینی گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اینکه پس از خروج آمریکا از برجام، اظهار داشت: سیاست اعلامی آقای روحانی از نظر من کافی نیست، زیرا نباید اجرای سیاست اتخاذ شده را به آینده موکول کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دقیق ترین کاری که رئیس جمهور باید انجام می‌داد، این بود که سیاست اتخاذ شده که در لایه‌های مختلف حاکمیت نیز در مورد آن به تفاهم رسیده‌اند و پیرامونش اجماعی صورت گرفته، سریعتر اعلام می‌ کرد.

حسین زاده بحرینی ادامه داد: پس از اعلام سیاست اجماعی حاکمیت برای خروج آمریکا از برجام، باید مدت زمان 45 روزه‌ای تعیین می‌شد تا کشورهای اروپایی در مورد ادامه حضور خود در برجام تصمیم بگیرند.

دقیق ترین کاری که رئیس جمهور باید بعد از اعلام ترک توافق هسته ای توسط آمریکا انجام می‌داد، این بود که سیاست اتخاذ شده که در لایه‌های مختلف حاکمیت نیز در مورد آن به تفاهم رسیده‌اند و پیرامونش اجماعی صورت گرفته را  سریعتر اعلام می‌ کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران نیز در دوره زمانی که باید تعیین می‌شد، تصمیم خود را تعلیق می‌کرد و بعد از 45 روز به صورت اتوماتیک آن تصمیم اجرائی می‎شد، اکنون رئیس جمهور باید در این مسیر حرکت کند./

تازه ترین اخبار