نماینده مشهد و کلات در بازدید میدانی خود در حاشیه شهر مشهد

۱۳۹۵/۰۶/۲۵ تعداد بازدید: ۷۰۴
print

عدم نظارت کافی بر حومه شهرمشهد، حاشیه‌ای جدید را در این کلان شهر ایجاد کرده است

نماینده مشهد و کلات در بازدید میدانی خود در حاشیه شهر مشهد

 

 نماینده مشهد و کلات  در بازدید میدانی خود از حاشیه شهر مشهد گفت: شهر مشهد به لحاظ جمعیت و ظرفیت‌هایی که دارد، باید با چهار فرمانداری مدیریت شود؛ چرا که عدم نظارت کافی بر حومه شهرمشهد، حاشیه‌ای جدید را در این کلان شهر ایجاد کرده است.

به گزارش دفتر ارتباط مردمی نماینده مشهد و کلات؛حجت‌الاسلام دکتر محمدحسین بحرینی عضوکمیسیون اقتصادی مجلس در بازدیدمیدانی خود از حاشیه شهر بابیان اینکه پیشنهاد اصلی ما نمایندگان مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی  اصلاح تقسیم‌بندی بخش مرکزی مشهد به دو صورت تأسیس  چهار فرمانداری مستقل و یا تکثیر بخشداری‌ها است.

وی در ادامه افزود: مشکلات بخش مرکزی باوجود یک بخشداری و تعدادی محدود پرسنل قابل‌حل نخواهد بود و با این روند روزبه‌روز بر مشکلات حاشیه شهر این کلان شهر افزوده می‌شود.

دکتر بحرینی در حاشیه این بازدید میدانی در جمع رانندگان حمل‌ونقل شرکت سیمان مشهد، بابیان اینکه این صنف بیشترین آسیب‌ها را  در حال حاضر تحمل می‌کنند،عنوان داشت: صنعت سیمان و ساخت‌وساز در کشور  در حال حاضر در رکود است .

نماینده مشهد و کلات در این بازدید میدانی خود با مردم روستاهای گرجی، همت آباد، فارمد، برقی، و سایر روستاهای محور سیمان وکلات بخش مرکزی مشهد دیدار کردند.

انتهای پیام/

 

 

تازه ترین اخبار