هشدار عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به بانک صادرات؛

۱۳۹۵/۰۶/۲۱ تعداد بازدید: ۱۴۳۳
print

بانک صادرات ملزم به پرداخت کلیه تعهدات می باشد

هشدار عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به بانک صادرات؛

نماینده مشهد و کلات گفت: بانک صادرات ملزم به بازپرداخت سپرده سپرده گذاران میزان یا افتتاح حساب سپرده معادل آن در بانک صادرات است.

به گزارش دفتر ارتباط مردمی نماینده مشهد و کلات، دکتر حسین‌زاده بحرینی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جمع تعدادی از سهامداران شرکت پدیده و سپرده گذاران مؤسسه میزان اظهار داشت: کلیه دارایی های میزان به بانک صادرات انتقال یافته و کلیه تعهدات میزان هم بر دوش بانک صادرات است.

نماینده مشهد و کلات با بیان اینکه این که دوستان ما در بانک صادرات می گویند « پول برسد، ما پرداخت نماییم.» و با این بهانه بخشی از سپرده گذاران را بلاتکلیف رها کرده اند، حرف درستی نیست.

بحرینی افزود: بانک صادرات ملزم به بازپرداخت سپرده سپرده گذاران میزان یا افتتاح حساب سپرده معادل آن در بانک صادرات است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان داشت: من این مطلب را صریحاً به هیأت مدیره بانک صادرات گفته ام و در نشست مشترکی هم که اخیراً به همراه استاندار خراسان رضوی با وزرای اقتصاد و کشور و رئیس کل بانک مرکزی داشتیم، همین مطلب را به صراحت مطرح کردم و از آنان خواستم بانک صادرات را به انجام وظائفی که طبق قرارداد برعهده گرفته، ملزم کنند.

 

 نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص شرکت پدیده گفت: ترکیب هئیت مدیره پدیده شاندیز هم اکنون مناسب است، با این حال دو مشکل اصلی پیش روی آنهاست: مشکل اول، قابل خرید و فروش نبودن سهام این شرکت است.

وی افزود: چندین جلسه برای برنامه ریزی جهت ایجاد یک OTC در مشهد، با حضور مسئولان استان و هیأت مدیره شرکت پدیده برای بررسی این موضوع در سازمان بورس برگزار شده است.

بحرینی ادامه داد: دومین مشکل پدیده، توقف نسبتاً طولانی مدت پروژه است. وی افزود: برای رونق پروژه پدیده شاندیز با مدیریت بانک های مختلف و آقای دکتر سیف گفتگوهای زیادی داشته¬ایم. هدف ما در این قسمت تشکیل یک کنسرسیوم بانکی برای تأمین مالی پروژه است که امیدواریم این کار با اهتمامی که مسؤولان محترم بانک مرکزی دارند، هرچه زودتر انجام شود.

انتهای پیام/

مطالب مشابه

تازه ترین اخبار