دکتر حسین زاده بحرینی؛اوقات فراغت را با آموزش مهارت‌های زندگی غنی کنید

۱۳۹۵/۰۶/۲۸ تعداد بازدید: ۷۳۵
print

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در بازدید از تور تابستانه «سبقت آزاد» گفت: قبل از اینکه بخواهیم به فرزندانمان علوم مختلف را در زمان فراغتشان بیاموزیم به آن‌ها راه درست زندگی کردن را آموزش دهیم.

دکتر حسین زاده بحرینی؛اوقات فراغت را با آموزش مهارت‌های زندگی غنی کنید

 حجت الاسلام دکتر محمدحسین حسین زاده‌بحرینی با بیان اینکه برنامه‌های اوقات فراغت باید راه درست زندگی کردن یا به عبارتی مهارت‌های زندگی را آموزش دهند،اظهارداشت: برنامه‌های اوقات فراغت باید با بهره‌گیری از نوآوری و ابزارهای جدید  ضمن اثرگذاری جذاب نیز باشند.

نماینده مشهد و کلات در خصوص طرح تابستانی «سبقت آزاد» بیان داشت: مهمترین ویژگی این طرح تدبیری است که در آن به کار رفته است.

نماینده مشهد و کلات با اشاره به اینکه نهادهای فرهنگی و اجتماعی موظفند تا در خصوص پروش فرهنگی نوجوانان در زمان فراغتشان هدفمند و موثر وارد میدان شوند؛ گفت: نوجوان ما وقتی بصیرت یابد و راه و روش درست زندگی‌کردن را فرابگیرد خواهد توانست از ابزار علم و فن به درستی بهره بگیرد.

وی با بیان این که توقع ما از سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد این گونه برنامه‌ها است، عنوان داشت: کارهای روتین و متعارف را همه جا انجام می‌دهند؛ اما مجموعه‌ای مثل شهرداری مشهد باید عمده سرمایه خود را صرف نوآوری فرهنگی به خصوص در زمینه اوقات فراغت کند تا جلودار ارائه طرح و ایده‌ی نو بوده و بقیه بتوانند از این ایده‌های نو الگوبرداری کنند.

حجت الاسلام حسین زاده بحرینی در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگ سرای شهید خادم الشریعه با اجرای این برنامه اثبات کرد که سازمان فرهنگی این پتانسیل را دارد تا برنامه‌هایی با نوآوری فرهنگی و تکنولوژی اوقات فرهنگی برای همه سنین تولید کند؛ امیدوارم این قبیل برنامه‌ها توسعه یابد و فراگیری بیشتری داشته باشد.

گفتنی است مرکز فرهنگی خادم الشریعه تور تابستانی «سبقت آزاد» را به منظور غنی ‌سازی اوقات فراغت نوجوانان در باغ شاهنامه واقع در انتهای طوس 33 روستای کشف برگزار می‌کند این برنامه تا 31 شهریور ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

تازه ترین اخبار