نماینده مردم مشهد در مجلس حاشیه زدایی در مشهد تنها از طریق شهرداری امکان‌پذیر نیست

۱۳۹۴/۱۱/۰۳ تعداد بازدید: ۵۹۲
print

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: حاشیه زدایی در مشهد تنها از طریق شهرداری امکان‌پذیر نیست.

 نماینده مردم مشهد در مجلس  حاشیه زدایی در مشهد تنها از طریق شهرداری امکان‌پذیر نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر بحرینی به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حجت الاسلام محمد حسین حسین‌زاده بحرینی در دیدار با ساکنان محله احمدی روشن مشهد مقدس که در مسجد ولیعصر(عج) برگزار شد، با انتقاد از عدم تحویل نامناسب این محدوده‌ها به شهر اظهار داشت: موارد درخواستی شهروندان به حق است اما باید پذیرفت که شهرداری نیز محدوده‌ای را تحویل گرفته که دارای حداقل‌های زیرساختی شهر نبوده است که باید با حجم وسیعی از مطالبات شهروندان ضمن ایجاد زیرساخت‌ها روبنای آن را نیز ترمیم شود که این نیازمند زمان است و با صبر و بردباری، این امور به تدریج مرتفع می‌شود.

وی در ادامه خطاب به شهرداری نیز تصریح کرد: خدمات‌رسانی مناسب شهرداری در شهر حتی در همین محدوده بر کسی پوشیده نیست و این روند بسیار خوب در حال طی شدن است اما با توجه به گستردگی مشکلات در این محدوده‌ها، اگر شهرداری در سایر مناطق شهری با سرعت 20 کیلومتر در حال خدمت رسانی است در این گونه مناطق باید با 5 برابر سرعت خدمت رسانی نماید که البته من معتقدم این اتفاق افتاده است ولی نیازها و کاستی‌ها بسیار است و نیازمند تدقق و تدبیر جدی‌تر است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه برخی از نارسایی‌ها را متوجه شهرداری ندانست و گفت: در برخی از مناطق که سال‌هاست جزء شهر هستند نیز زیرساخت‌ها فراهم نیست اما همه آن متوجه شهرداری نیست و بسیاری از دستگاه‌ها و نهادها در پیشبرد اهداف شهری با شهرداری همکاری مناسبی ندارند که این سبب اختلال در خدمت‌رسانی مدیریت شهری شده است.

بحرینی به موضوع امنیت و همکاری مناسب شهرداری به عنوان نهادی که مستقیماً متولی این امر نیست نیز اشاره کرد و گفت: در این مورد شهرداری کمال همکاری را داشته و ضمن تحویل زمین، حاضر به خرید کانکس برای استقرار موقت نیروی انتظامی در این محدوده شده است که در واقع شهرداری بیش از وظیفه خود عمل کرده و به زودی نیروی انتظامی در این محل مستقر خواهد شد.

وی درباره وضعیت آب این محدوده نیز تاکید کرد: کیفیت آب دائم کنترل می‌شود. ممکن است آب شرب کمی سنگین‌تر از حد مجاز باشد اما مطمئن باشید در مورد موضوع بهداشت آن کسی مسامحه نمی‌کند اما برای وضعیت فشار نامناسب آن باید اداره آبفا سریعا اقدامی را انجام دهد که این موضوع را از اداره آب منطقه 2 مشهد پیگیری می‌کنیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش از تلاش دسته جمعی مدیران و نمایندگان شهر برای حاشیه‌زدایی از شهر یاد کرد و گفت: تلاش ما و همه مسئولان شهری این است تا وضعیت حاشیه شهر بهبود یابد اما این نیازمند حمایت‌های شهروندان نیز هست تا سرعت این روند افزایش یابد.

مطالب مشابه

تازه ترین اخبار